ترافیک ورودی قائم‌شهر به مرکز مازندران کاهش می یابد

شهردار قائم‌شهر گفت: کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان جانبازان قائم شهر صورت گرفت تا بخش مهمی از ترافیک ورودی به مرکز استان مازندران از سمت قائم شهر کاهش یابد.

کد مطلب: ۵۶۳۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، رضا رحیمی در آئین آغاز اجرای این طرح شهری گفت: این تقاطع با کمک اعتبارات دولتی ساخته می شود تا مشکل ترافیکی ورودی و خروجی شهر را حل کند.

رحیمی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تقاطع را هشت میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مدت زمان ساخت این تقاطع یک سال در نظر گرفته شده است ولی سعی بر این است در مدت 6 ماه آن را ساخت و بهره برداری انجام شود.

وی گفت: محور قائم شهر به ساری برای تردد زائرین حرم مطهر امام رضا ( ع) و راه اصلی به مرکز استان در نظر گرفته شده است . این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در اجرای این طرح علاوه بر مسایل ترافیکی ِبافت اقتصادی و اجتماعی منطقه نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار قائم شهر قول مساعدت داد تا در طول دوره اجرای این طرح مشکلی برای ساکنان منطقه ایجاد نخواهد شد.

مهدی محمدی ِ فرماندار قائم شهر نیز در این مراسم بیان کرد: میدان جانبازان در مسیر اصلی شاهراه شمال کشور قرار دارد و در شریان اصلی تردد قرار دارد و از شرق یا غرب به سمت مرکز استان مورد استفاده قرار می گیرد . ایجاد ترافیک بسیار سنگین در این منطقه مشاهده می شود ; بنابر این اجرای این پروژه با اهمیت است.

وی با بیان اینکه شهروندان به این امر واقف باشند که اجرای این پروژه برای آنان در منطقه ایجاد مزاحمت نخواهد کرد و ابراز امیدواری کرد تا گره ترافیکی شهرستان از این طریق رفع شود.

محمدی افزود: با توجه به اینکه این پروژه از لحاظ فنی در جلسه شورای ترافیکی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است بنابراین بدون هیچ حاشیه ای اجرای آن آغاز شد.

این مسئول گفت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه کمک شده است و بقیه هزینه را شهرداری از منابع درآمدی شهر تأمین خواهد کرد.

"فاطمه زهرا رنجبر"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار