مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

خودمراقبتی راه حل مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودمراقبتی اولویت برنامه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.

کد مطلب: ۵۶۰۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور امروز با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در آموزش و پرورش برگزاری کارگاه‌های آموزشی است.

این مسؤول گفت: به همین منظور کارگاه‌هایی با حضور والدین تاکنون برگزار شده که با حضور بیش از 80 هزار از خانواده دانش‌آموزان و اولیا در سطح استان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که بیشتر کارگاه‌ها با اولویت خودمراقبتی برگزار شده است، افزود: در بیش از 400 کارگاهی که تاکنون برگزار شده، بیش از هر چیز موضوع خود مراقبتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فرهنگیان را نیز یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: در 76 کارگاهی که تاکنون برگزار شده، موضوعات مهمی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش داده شده است تا بتوانیم با استفاده از این آموزش‌ها سطح تجربیات را برای مقابله با آسیب‌ها در مدارس بالا ببریم.

زارع‌پور راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برخورد قهرآمیز نیست و قبل از هر چیز باید ریشه یابی درستی از مشکلات انجام شود، تصریح کرد: پیش از انجام هر کاری باید خودمراقبتی را به قشر جوان و نوجوان یاد دهیم تا در مواقع سخت و بحرانی بتوانند در مقابل آسیب‌ها مقاومت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار