مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان

نرخ کرایه ی سرویس مدارس در زنجان ۱۴درصد رشد داشته است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی سال تحصیلی جدید نرخ کرایه سرویس مدارس در استان زنجان ۱۴ درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۵۴۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان زنجان و به نفل ازاداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی استان مرتضی تمجیدی گفت: امسال با هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی زنجان مقرر شد سرویس‌های مدارس پس از اخذ گواهی صلاحیت و سپری کردن دوره‌های آموزشی اقدام به سرویس‌دهی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: صلاحیت رانندگان سرویس مدارس بررسی شده و بعد از تایید صلاحیت آنها، بر اساس نیاز مدارس و اعلام آموزش و پرورش برای سرویس دهی مدارس انتخاب شده اند.

تمجیدی به نظارت مستمر اداره کل آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی برسرویس مدارس تاکید کردو یاد آورشد: در صورت بروز تخلف، از ادامه سرویس دهی رانندگان متخلف جلوگیری شده و به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: خودروی رانندگان سرویس از نظر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تجهیز خودروها به کپسول اطفاء حریق و جعبه کمک های اولیه الزامی است و راننده سرویس مدارس باید شیوه امداد و نجات را بیاموزند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، آمادگی لازم را داشته باشند.

تمجیدی تاکید کرد: سرویس مدرسه نباید بیش از ظرفیت خودرو دانش‌آموز جابه‌جا کند چراکه از نظر ایمنی و پرداخت بیمه در صورت بروز حادثه با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: امنیت و ایمنی دو مقوله مربوط به سرویس مدارس است و ما با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری بر اجرایی شدن این مهم تاکید داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی در خصوص سرویس مدارس به وجود نیامده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار