درشهرستان رباط کریم:

برگزاری جلسه نهایی هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۳۶۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، احمد صابری به اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: حضور حماسی نیروهای بیسیجی و سپاهی و ارتشی و انجام رژه نیروهای مسلح جزو برنامه های روز اول این هفته است .
وی اظهارکرد : غبار روبی و گلباران مزار شهدا و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی و بازدید از خانواده های شهدا جزو برنامه های روز دوم هفته دفاع مقدس است .
صابری شرکت در نماز جمعه باحضور حداکثری نیروهای بسیج و سپاه در سطح سه شهر رباط کریم, پرند و نصیرشهر را از برنامه های روز سوم هفته دفاع مقدس اعلام کرد .
وی اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و روستاهای سطح شهرستان و ویزیت رایگان بیماران جزو برنامه های روز چهارم هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط کریم عنوان نمود .
صابری گفت: برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و همایش 2500 رزمنده که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته اند را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در روز پنجم و ششم این هفته در شهرستان رباط کریم است .
وی برگزاری عصر شعر مدافعان حرم و شرکت در جشنواره شعر مدافعان حرم در تهران را از دیگر برنامه های این شهرستان در هفته دفاع مقدس اعلام نمود.

/خبرنگار: مرصاد انارکی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار