برگزاری جلسه هماهنگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهر قدس

شهرقدس (پانا) - جلسه ای با عنوان هماهنگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس باحضور فرمانده سپاه ،فرمانده نیروی انتظامی،معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری وشهردارقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهر قدس

سرهنگ اللهیاری فرمانده سپاه شهرستان قدس پس از ارائه گزارش از فعالیت های سال گذشته با توجه به اهمیت بالای هفته دفاع مقدس گفت: در عصر کنونی این اهمیت دو چندان شده ، زیرا ما اکنون درگیر جنگ دیگری هستیم که لطف و یاری خداوند متعال همچون دفاع مقدس قطعاً با ایمان،امید به آینده ،وحدت، همدلی، اتحاد و روشن بودن هدف در این جنگ نیز پیروز خواهیم بود.

در ادامه برنامه سید علی اینانلو معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان قدس اذعان داشت: امروز وظیفه گرامیداشت یاد خاطره شهدایی که در زمان هشت سال دفاع مقدس که از خانه و خانواده و جان خود گذاشتند تا از ناموس ، خاک و انقلاب اسلامی دفاع کنند برگردن ما است.

وی با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهند در راستای اجرای باشکوه تر این مراسم اظهار کرد: همواره سپاه برگزار کننده این مراسم بوده که در قالب چند کمیته برگزاری این کار انجام می شد و امسال نیز همین روند ادامه می یابدوامید است که امسال هم همانند سال های گذشته این مراسم به نحو احسن برگزار گردد.

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار