با حضور مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری سمیه ناحیه یک ری

مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری و تربیتی سمیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۳۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستانهای استان تهران ، اختتامیه برنامه های کانون فرهنگی ، هنری و تربیتی سمیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور بهروز نصیری مدیریت و رسول ملکی معاونت پرورشی و تربیتی ناحیه یک ری برگزار گردید.

کلاس های آموزشی این مرکز در رابطه بابرنامه های ورزشی،شطرنج ،رباتیک ،نقاشی ،رنگ روغن ،طراحی ،عروسک بافی ،معماری و خلاقیت ،خیاطی بودندکه در تابستان 95برگزار گردید .

بهروز نصیری ،مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری دربازدید از این کانون افزود : هدف از برپایی پایگاه های تابستانی راباز بودن درب مدارس به روی دانش آموزان دانست و گفت: پایگاه های تابستانی فرصتی برای نشاط، تعالی و همزبانی است.

وی ادامه داد: بهره گیری مناسب از اوقات فراغت توان لازم را برای بخش های دیگر زندگی به دانش آموز می دهدو بنابراین دانش آموزانی که برای اوقات فراغتشان بهتر برنامه ریزی می کنند، بهتر ازسایر دانش آموزان به نیازهای زندگیشان پاسخ می دهند.

نصیری گفت :با این وجود اوقات فراغت ازموثرترین زمان های شکوفایی و رشداست،زیرا به دلیل فراغت و آسایش انسان بسیاری از اختراعات، ابتکارات و نوآوری در این اوقات حاصل می شود.

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: رسیدگی به اوقات فراغت دانش آموزان باعث کارآفرینی فراگیران می شود، و پس از فارغ التحصیلی آنان می توانند شغل مورد علاقه خود را انتخاب و مشغول به کار شوند.

/خبرنگار : نوریه احمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار