مدیرکانون شهید مطهری شهرستان سمنان در گفت و گو با پانا:

طرح جوانه ها مهم ترین هدف کانون شهید مطهری است

مدیرکانون شهید مطهری شهرستان سمنان خبر داد: یکی مهم ترین اهداف این کانون، اجرای طرح جوانه ها می باشد.

کد مطلب: ۵۳۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

مراد دوستمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار پانا از سمنان، گفت: طی تابستان سال 95، 30 کلاس در رشته هایی اعم از ورزشی، فرهنگی، تربیتی و علمی برگزار شد.
وی با اشاره به شرکت هزار دانش آموز در کلاس ها افزود: با توجه به ابراز علاقه دانش آموزان و اولیا به برنامه های کانون شهید مطهری، در طول سال تحصیلی، برنامه هایی تحت عنوان طرح جوانه ها و نشاط برای علاقه مندان برگزار می شود.
مدیرکانون شهید مطهری سمنان اظهار داشت: از انجایی که بزرگترین مشکل اولیاء دانش آموزان، به دلیل مشغله کاری، تکالیف مدرسه فرزندانشان می باشد، برای نخستین بار در سطح کشور، شرایطی ایجاد شده تا دانش آموزان در طی سال تحصیلی جدید، تمامی تکالیف خود را در کانون انجام دهند و اولیاء آنان تنها بر درستی انجام تکالیف نظارت داشته باشند.
دوستمحمدیان ادامه داد: پس از پایان مدرسه، آموزگارانی برای هدایت دانش آموزان به کانون آمده، تا دانش اموزان، تکالیف خود را به درستی انجام دهند و این امر با وجود تفریح در کنار درس، به سهولت قابل دسترسی می باشد.
وی در خصوص اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: بحث اوقات فراغت، پرورش و تربیت درست دانش آموزان از آموزش مهم تر بوده و در صورتی که بر این مهم توجه کافی شود، تحقق اهداف آموزشی نیز دست یافتنی می شود.
مدیرکانون شهید مطهری سمنان خاطرنشان کرد: در امان ماندن دانش آموزان از خطرات فضای مجازی و روی آوردن به تفریحات سالم، یکی از مزیت های اجرای برنامه های این کانون بوده و ثبت نام دانش آموزان، گامی بلند در راستای تحقق اهداف کانون می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار