برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در کانون شهید مطهری بیرجند

بیرجند(پانا) - مدیر کانون شهید مطهری (ره) بیرجند با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در این مرکز گفت: کلاس های اوقات فراغت از 9 تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در کانون شهید مطهری بیرجند

علی آسوده مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری بیرجند صبح امروز درگفتگو باخبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت : این مرکز همانند سنوات قبل، امسال نیز اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان کرده است .

او بابیان اینکه شروع کلاس ها از 9تیر ماه سال جاری خواهد بود گفت : والدین و دانش آموزان فرصت دارند تا4تیرماه جهت ثبت نام به دوپایگاه این مرکز درکانون شهید مطهری و دبستان امام رضا(ع) مراجعه نمایند.

مدیر کانون شهید مطهری بیرجند از برگزاری کلاس ها در18جلسه برای هررشته خبرداد وافزود: کلاس ها در 4حوزه آموزشی ، هنری ،ورزشی و کلاس های جدید بارویکرد هوافضاو رباتیک و مهارت های زندگی برگزار می شود.

آسوده از برگزاری کلاس چرتکه ویژه افراد 5 تا 7 سال و 7 تا 12 ساله برای اولین بار در این مرکز خبر داد و گفت :این کلاس امسال با همکاری موسسه بین المللی خوارزمی برگزار می شود که در پایان کلاس به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می شود.

مدیر کانون شهید مطهری بیرجند از فراهم سازی 28 کلاس در دو پایگاه این مرکز خبر داد و گفت: تلاش شده است تا در کلاس ها از مربیان مجرب و کارآزموده استفاده شود.

وی افزود: در بین پسران بیشترین استقبال از رشته های ژیمناستیک ، خط تحریری ، قرآن ، چرتکه و موسیقی کودک صورت گرفته است و بیشترین استقبال در بخش دختران نیز مربوط به کلاسهای ژیمناستیک ، زبان انگلیسی ، نقاشی ، قرآن و چرتکه بوده است.

آسوده از تداوم برخی از کلاس ها در طول سال تحصیلی نیز گفت: در تلاش هستیم تا همانند سالهای گذشته ،بعضی از کلاس ها را در روز های پنج شنبه هر هفته جهت بهره برداری دانش آموزان دایر کنیم.

مدیر کانون شهید مطهری بیرجند گفت:برنامه های جانبی شاد و مفرحی جهت بهره گیری هر چه بیشتر داوطلبین از اوقات فراغت در نظر گرفته شده است که کلاس نجوم شناسی و افلاک نما، برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) با حضور افراد و حضور داوطلبین در سینما از جمله این برنامه ها می باشد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش آموزان از کلاس های مختلف از جمله چرتکه گفت:افرادی که قصد شرکت در این کلاس ها را دارند ، هر چه زودتر جهت ثبت نام اقدام نمایند.

آسوده در پایان اذعان کرد: امسال تلاش شده است تا از ظرفیت مربیان تراز اول استفاده شود و تعداد بیشتری از دانش آموزان از مزایای کلاسها بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار