مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه بوشهر برگزار شد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان این که تمامی مدارس علمیه استان بوشهر طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اساس کار خود را بر ولایتمداری و انقلابی گری گذاشته اند، گفت: بر همین اساس حوزه مثل قرارگاه آسمانی انقلاب است که در مقابل تهاجمات استکبار می ایستد و در خط مقدم قرار دارد.

کد مطلب: ۵۳۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با تبریک به طلاب جدیدالورود، گفت: اساس عالم وجود بر بیداری است؛ اگر خداوند در جهان دین را تشریح نمی کرد اساس عالم معنایی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دین خدا از سوی پیامبران و اهل بیت(ع) به روحانیان و طلاب فهم می شود، اظهار داشت: اگر انبیاء و ائمه نبودند نظام خلقت دچار حالت عبس و بیهودگی و جامعه بشری به جامعه حیوانی تبدیل می شد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود با توصیه به طلاب گفت: قدر خود را بدانید که خداوند چه شأنی برایتان قائل است و شما را بعد از انبیاء و ائمه در مرتبه سوم هادیان دین قرار داده است؛ دین را بفهمید و خود نماد دین و جامعه را مدیریت دینی کنید.

آیت الله صفایی بوشهری ولایتمداری، علم و پژوهش، دفاع از کیان اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) را یکی از شاخصه های مهم حوزه انقلابی دانست و ابراز داشت: الحمدلله تمامی مدارس علمیه استان بوشهر طبق فرمان مقام معظم رهبری اساس کار خود را بر ولایتمداری و انقلابی گری گذاشته اند؛ بر همین اساس حوزه مثل قرارگاهی آسمانی انقلاب است که در مقابل تهاجمات استکبار می ایستد و در خط مقدم قرار دارد، این همان نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توسعه حوزه علمیه در سال های اخیر، گفت: در سال های گذشته حوزه علمیه استان بوشهر به لحاظ عمرانی 135 هزار متر مربع فضای آموزشی و خوابگاهی ساخته شده است و پذیرش و استقبال هم در مدارس علمیه استان پنج برابر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار