مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل خبرداد:

بهره برداری از 32 پروژه آموزشی در اردبیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ۳۲ پروژه آموزشی به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت و مهرماه امسال در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۵۲۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، دولت لطفی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: 32 پروژه آموزشی همزمان با هفته دولت و مهرماه امسال در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها 26 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت در سطح استان اردبیل طرح‌های آموزشی برای کمک به بهبود وضعیت و شرایط تحصیل کنندگان افتتاح خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند با امکانات و شرایط بهتری به تحصیل ادامه بدهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: از جمله تحولاتی که قرار است در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مهیا شود استانداردسازی سیستم‌های حرارتی 951 فضای آموزشی در استان اردبیل است که در آینده هم 500 مدرسه دیگری که در حال مناقصه و ارائه به پیمانکار هستند استاندارد خواهند شد.

لطفی بیان کرد: بنیاد برکت امسال اعتبار احداث 6 طرح آموزشی را تقبل کرده و 16 طرح از 32 طرح آموزشی در استان اردبیل با همت خیران احداث شده و آماده افتتاح است و بیشتر تجهیزات مورد نیاز مدارس با صرف 30 میلیارد ریال خریداری شده و امکانات مورد نیاز مدارس فعلی با صرف 12 میلیارد ریال تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار