معاونت آموزش متوسطه استان خبر داد:

کسب 6 مقام کشوری دانش آموزان آذربایجان شرقی در جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش آموزان دوره اول متوسطه استان آذربایجان شرقی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی شش مقام کشوری را در چهار رشته به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۵۲۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، دورمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی که به مدت 3 روز در مشهد مقدس برگزار شد، 6 دانش آموز دوره اول متوسطه استان موفق به کسب رتبه اول ، دوم و سوم کشوری شدند .

در این جشنواره دانش آموزان منتخب مرحله استانی در 4 محور دست سازه ها ، فعالیت های آزمایشگاهی ، ادبیات فارسی و پژوهش شرکت کرده بودند .

امیر مهدی نظری پور و آرش شهناز غازانی در رشته پژوهش از ناحیه 2 تبریز رتبه های اول، حانیه عباسی در رشته زبان و ادبیات فارسی از اهر رتبه دوم، تابان اسکندری صلب و کتایون پناهی از مراغه در رشته فعالیت های آزمایشگاهی رنبه سوم و امیر احمد بابازاده در رشته دست سازه از ناحیه 4 تبریز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

این دانش آموزان برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شدند.

گفتنی است دومین دوره این جشنواره با هدف ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان ، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری ، کاربردی کردن آموخته های دانش آموزان ، تنوع بخشی به محیط های یادگیری و ... امسال در 4 مرحله مدرسه ای ، منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار شد که حدود 70 درصد دانش آموزان در محورهای مشخص شده شرکت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار