شرکت 450 دانش آموز در مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی  آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- مسئول اجرایی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی از شرکت 450 دانش آموز در قالب 235 تیم در مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 450 دانش آموز در مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی  آذربایجان شرقی

نعمت ولی نژاد در حاشیه مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: این مسابقات برای دانش آموزان دوره اول متوسطه در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری و در پنج محور ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی و پژوهش به مدت دو روز برگزار می شود که رقابت ها از روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود:144 هزار و 824 نفر یعنی 93 درصد دانش آموزان متوسطه اول استان در مرحله آموزشگاهی این مسابقات شرکت کرده اند.

مسئول اجرایی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی بیان کرد: این مسابقات با هدف ارتقای کیفیت آموزش های دانش آموزی، آموزش مهارت های علمی و عملی به دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته های دانش آموزان، ایجاد زمینه شناسایی و شناساندن استعدادهای دانش آموزان در راستای هدایت تحصیلی و کیفیت بخشی به فرایند یادگیری برگزار می شود.

ولی نژاد با بیان این که پس از پایان مسابقات از هر محور یک تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت،گفت:مرحله کشوری این دوره از مسابقات در مردادماه جاری در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در مرحله کشوری از بین تیم های معرفی شده 2 تیم رتبه اول، یک تیم رتبه دوم و 2 تیم رتبه سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار