به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

شب به یاد ماندنی خانواده های خبرنگاران قم در مجموعه تفریحی باغ سنگی

اصحاب و مدیران رسانه های استان قم در محفل خانوادگی انس و همدلی ˝بسیج رسانه˝، شب گذشته لحظات به یادماندنی را به مناسبت روز خبرنگار در مجموعه تفریحی باغ سنگی-غدیر- قم سپری کردند.

کد مطلب: ۵۲۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، محفل انس و همدلی بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)استان قم، با حضور جمعی از مدیران رسانه ها، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و سایر فعالان رسانه ای استان قم، در مجموعه تفریحی باغ سنگی -غدیر-روستای میَم بخش کهک قم برگزار شد تا طی آن، فعالان بسیج رسانه لحظات شیرین به یادماندنی را به مناسبت روز خبرنگار در کنار اعضای خانواده خود سپری کنند.

به گفته عبدالمجید تناور مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، این محفل همدلی، با هدف ایجاد انس و صمیمیت بین خبرنگاران استان و تقدیر از خدمات این قشر متعهد برگزار شد.

حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بین خبرنگاران، حضور مسئولانی چون احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، صادقی معاون اجتماعی ناجا، خامه یار مسئول ستاد اقامه نماز استان و جمعی از پیشکسوتان رسانه از دوران دفاع مقدس و علاوه بر آن، برپایی نماز جماعت و مداحی در وصف موالید نورانی دهه کرامت، رونق و صفای مراسم را بیش از پیش فزونی بخشید.

حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز طی سخنانی در این مراسم، یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت و با اشاره به ریشه های قرآنی و اعتقادی اهمیت خبرنگاری، حضور فعالانه و بیش از پیش خبرنگاران متعهد را در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی خواستار شد.

برگزاری چنین محافلی در شناساندن ساختار، خط مشی و زمینه همکاری های مشترک پانا با دیگر رسانه های استانی بسیار موثر خواهد بود، ضمن آنکه برگزاری نشست های دورهمی استانی پانا و نیز نشست های تخصصی فصلی خبرگزاری در سطح منطقه ای و کشوری، تا حدود زیادی در معرفی پانا و مسئولان متعهد و پرتلاش آن و نیز ایجاد انگیزه و ارتقاء آموزش های خبرنگاران پانای استان ها تاثیرگذار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار