تجلیل فرماندار شهرستان تالش از خبرنگاران

فرماندار تالش از خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان، تجلیل کرد.

کد مطلب: ۵۲۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، علی فتح اللهی در نشستی با خبرنگاران تالش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: همه به پرخطر بودن شغل خبرنگاری آگاهیم و از جمله وظایف خبرنگاران می توان به شناسایی و برطرف کردن مشکلات جامعه در حوزه های مختلف اشاره کرد.
وی شأن و پاکی قلم و اندیشه را والا دانست و افزود: ارزش و اعتبار قلم به حدی است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم یاد کرده است.
فرماندار تالش با تاکید بر حفظ رسالت اصلی خبرنگاران بر مبنای صداقت و عدالت اظهار داشت: اصحاب رسانه چشمان بینا و زبان گویای مردم و صدای رسای ملت و مسئولان هستند.
وی در ادامه با اشاره به خطیر بودن رسالت خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی افزود: جامعه تحت تاثیر خبر خبرنگاران است که مسئولیت مهم آگاهی بخشی را بر دوش می کشند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خبرنگاران و رسانه ها ادامه داد: سال گذشته در هفته دولت با 480 میلیارد ریال اعتبار، 131 طرح و پروژه در تالش افتتاح شد که مبلغ مذکور نسبت به سال 93 ، حدود چهار برابر بوده است.
فرماندار تالش یادآور شد: در هفته دولت امسال پروژه هایی در زمینه های مسکن مهر معلولان، اشتغالزایی، کارخانه پالت سازی صنعتی، برنج کوبی مدرن و مکانیزه و ... افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار