فرماندار تالش: طرح های به ظاهر کوچک، مشکلات بزرگ را رفع می کنند

تالش (پانا) -فرماندار تالش گفت: برخی از طرح های عمرانی اجرا شده با اعتبارات محدود دهیاری ها، در ظاهر کوچک هستند اما اجرای آنها باعث رفع مشکلات بزرگ و خوشحالی مردم می شود.

کد مطلب: ۸۹۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تالش: طرح های به ظاهر کوچک، مشکلات بزرگ را رفع می کنند

سید عیسی مهدوی افزود: از اصحاب رسانه که صادقانه در انعکاس برنامه های مسئولان همکاری می کنند تشکر می کنم اما برخی خبرنگاران، به بد اخلاقی رسانه ای روی آورده اند و کوچک بودن برخی طرح ها را دلیل بر ضعف می دانند.
وی اظهار کرد: امروز 33 طرح عمرانی با 110 میلیارد ریال اعتبار در بخش کرگانرود تالش به بهره برداری رسید و شورا و شهرداری مربوطه، الگوی موفق مدیریت شهری هستند و اتحاد و همکاری بسیار خوبی دارند و شهرداری لیسار با وجود تمام مشکلات مالی، همواره طرح هایی برای ارائه به مردم دارد.
وی ادامه داد: نباید خدمات مسئولان را کوچک بشماریم و متاسفانه برخی همچون رسانه های مخالف خارجی، همه چیز را منفی جلوه می دهند و کارشان تخریب است و خوراک رسانه های خارجی را فراهم می کنند.
فرماندار تالش بیان کرد: همه دستگاه های کشور برای خدمات رسانی و امیدآفرینی در جامعه تلاش می کنند، اما ادبیات برخی با ادبیات رسانه های مخالف خارجی فرقی ندارد.
مهدوی گفت: مدیران و مردم از هم جدا نیستند و باید نگاه منطقی به مسائل و شرایط کشور داشته باشیم و با دست کشیدن از تفکرات جناحی و لجبازی ها، برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار