در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان مطرح شد/

پذیرش قطعی 660 دانش آموز در دوره ابتدایی مدارس شاهد آذربایجان شرقی

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان آذربایجان شرقی از پذیرش قطعی 660 دانش آموز در دوره ابتدایی از 1200 داوطلب برای تحصیل در مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در این جلسه با تاکید بر فعال سازی ستاد شاهد در استان و نواحی و مناطق گفت: فعالیتهای مجموعه در حوزه های کم برخوردار، نیمه برخوردار و برخوردار با دقت نظر مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه خانواده های شاهد برای عموم مردم و ملت ایران عزیز هستند، افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران در حوزه دستگاه تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای دارند و توجه به دانش آموزان و یادگاران شهدا در مدارس شاهد کمترین کاریست که می توان انجام داد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه ویژه به مسائل پرورشی این عزیزان، تصریح کرد: فرزندان شاهد به جهت خلع وجود پدر نیازهای عاطفی و پرورشی بیشتری را نسبت به سایر دانش آموزان دارند و ضرورت دارد که برنامه های پرورشی و تفریحی و ... این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان گفت: مهلت ثبت نام موقت و مراجعه به سامانه اینترنتی داوطلبان تحصیل در مدارس شاهد تا پایان دوم مرداد بود و از این تاریخ به بعد سامانه در دسترس نمی باشد.
ولی ا... جواهری با اعلام پذیرش قطعی 660 دانش آموز در دوره ابتدایی از یک هزار و 200 داوطلب برای تحصیل در مدارس شاهد، گفت: پرونده چهار هزار داوطلب دوره اول متوسطه و سه هزار و 500 نفر دوره دوم متوسطه در حال بررسی است و در روزهای آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار