در مدت زمان ۴۵ روز؛

10 درصد از پروژه طرح جامع ساماندهی جاده قزلحصار اجرایی شد

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج با اشاره به عملکرد مطلوب مدیر مشارکت های عمرانی این سازمان از اجرای 10 درصد از پروژه طرح جامع ساماندهی جاده قزلحصار در مدت زمان 45 روز خبر داد و گفت: این پیشرفت نسبت به مدت زمان پیمان و برنامه زمان بندی چشمگیر می باشد.

کد مطلب: ۵۱۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج ، علیرضا رحیمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور، نزدیک به یک کیلومتر از مسیر به عمق چهار تا شش متر خاک برداری و لوله گذاری صورت گرفته است.

این مسئول در اعلام عوامل مشارکت کننده در اجرای پروژه گفت: عملیات عمرانی پروژه عظیم طرح جامع ساماندهی جاده قزلحصار (نهر سیاه جوی) با همكاری و نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری و با رویكرد جهادی صورت می پذیرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب عوامل حوزه مشارکت های عمرانی سازمان بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه نهر سیاه جوی تاکید کرد و افزود: ساماندهی جاده قزلحصار و نهر سیاه جوی سالهاست مورد درخواست اهالی مناطق 4و12 بوده كه با همت مدیریت شهری كرج با سرعت و كیفیتی مطلوب در حال پیشرفت می باشد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در پایان از همكاری و هماهنگی معاون و عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری كرج در تامین لوله های مصرفی و تسریع در صدور و ابلاغ دستور كارها و نقشه های اجرایی مربوطه تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار