دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان وعموم مردم برای شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۵۱۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نقطه اشتراک تمام ملتهای آزادی خواه در حمایت از مستضعفان در مقابل مستکبران است. این روز بزرگ روز اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

رژیم اشغالگر قدس، با فتنه انگیزی، ترور فرزندان پاک این مرز و بوم و نیز جنایات متعدد در سرزمینهای اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطانی در منطقه است و بسی باعث شرمساری است که آمریکای جنایتکار ،استعمارگران غربی و ملت های عرب همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند.

حضور یکپارچه مردم اقصی نقاط دنیا همراه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی خصوصا فرهنگیان فهیم و دانش آموزان پرشور در راهپیمایی روز قدس در دفاع از آرمان فلسطین می تواند به عنوان پشتوانه ای تمام نشدنی و مرهمی بر دلهای خسته و زخم های فراوان مردم آن سرزمین و اعلام انزجار از اقدامات سخیف و سبعانه رژیم صهیونیستی باشد . اهمیت این حضور و هم بستگی مردم در شرایط ویژه خاورمیانه که این روزها آبستن حوادث و دسیسه های فراوانی است بر کسی پوشیده نیست زیرا در این فرصت ضمن به چالش کشیدن قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و هشدار به سران کشورهای مسلمان بارقه امیدی در ادامه راه برادران و خواهران فلسطینی تا تحقق اهداف و آرمان های آنان ایجاد خواهد شد.

امید است آن چنان که مقام معظّم رهبری فرمود: «روز قدس را و همه‌ این ایام حساس را که لیلۀ القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هشیاری بگذارنیم تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم».

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان و دانش آموزان از تمامی ملت شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای حضرت امام روح ا... (ره) و خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی ) لبیک گفته و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین حمایت راسخ خود را از این مردم رنج کشیده اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار