مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با پانا:

آشنایی دانش آموزان با نیت های شوم آمریکا وظیفه امروز آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آشنایی دانش آموزان با نیت های شوم آمریکا باید در صدر اهداف فعالیت های فرهنگی و تربیتی کلاس های درس آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش آموزان با نیت های شوم آمریکا وظیفه امروز آموزش و پرورش است

ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو باخبرگزاری پانا در خصوص راهپیمایی روز قدس گفت: امروز بار دیگر مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و به خصوص مردم شهید پرور ارومیه و همچنین دانش آموزان، در حرکتی پرشکوه و آگاهانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، علیه ظلم و خشنونت و اشغالگری اسراییل اشغالگر و حامیانش فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند.

محمدی حضور دانش آموزان و همراهی این قشر با نسل های اول و دوم انقلاب را نکته این راهپیمایی دانست و گفت: امروز علی رغم تغییر برخی افکار در جوانان در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و تربیتی نسبت به نسل های اول و دوم انقلاب و حرکت این قشر به سمت تکنولوژی و باورهای علمی، نسل سوم و چهارم انقلاب امروز پا به پای مردم و مسئولین انزجار خود را از رژیم کودک کش و ضد مسلمان اسراییل اشغالگر اعلام میکنند.

وی ادامه داد: این حضور و همراهی نشان از عملکرد خوب همه متولیان فرهنگی در تصویرسازی اقدامات آمریکای فاسد و اسراییل جنایتکار می باشد که آموزش و پرروش در صدر این مجموعه قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: کار و وظیفه آموزش و پرورش در قبال جامعه امروزی سخت و سخت تر شده است و باید بعدهای پشت پرده و نیت های شوم آمریکا و همه دشمنان اسلام را علی رغم همه تبلیغات و همه فعالیت های حوزه جنگ نرم، به دانش آموزان نشان دهد و این قشر در کلاس های درس با دشمنان ایران و اسلام آشنا سازد.

محمدی راهپیمایی روز قدس را یکی از مهمترین میراث فرهنگی امام خمینی(ره) بیان کرد و گفت: حماسه حضور در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان های متعالی حضرت امام به منزله حفظ ارزش های انقلاب می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار