بهره برداری از اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر شهرداری ارومیه

مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه در رفیوژ خیابان شورا به زمین نشست.

کد مطلب: ۵۱۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذرایجان غربی، علی شایگان افزود: سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری ارومیه به منظور افزایش سطح بهره وری در تولید اقلام گیاهی مورد نیاز سازمان جهت كاشت و اجرای طرح های در دست اقدام و توسعه سرانه فضای سبز شهری اقدام به آماده سازی نهالستان شهرداری ارومیه در شهرستان چابكسر كرد.

وی خاطر نشان كرد: برای اولین بار در سال جاری اقلام تولید شده آن نهالستان در طراحی فضای سبز رفیوژ خیابان شورا مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری ارومیه درادامه با اشاره به تلاش سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه جهت تامین هوای پاك برای تنفس شهروندان، تاكید كرد: با توجه به لزوم حفاظت از فضاهای سبز شهری و نیاز کلانشهر ارومیه به باغات شهری و با توجه به حجم بالای درختکاری در سطح محوطه ارتش واقع در خیابان امام 2، سازمان پارک ها و فضای سبز جهت حفظ و نگهداری درختان موجود به تعداد 17000 اصله اقدام به اجرای عملیات نگهداری و آبیاری با سیستم ناوگان تانکری در سطح وسیع كرد.

وی ابراز امیدواری كرد كه با ادامه این عملیات سهمی در تامین هوای پاك برای شهروندان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار