برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال با جدیت گام برداریم

وقتی مقام معظم رهبری با نگرانی از موضوع بیکاری سخن می گویند ما نیز شرمنده می شویم لذا هه باید تلاش خود را به کار گیریم و برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال با جدیت گام برداریم.

کد مطلب: ۵۰۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، پنجشنبه 27 خرداد 95 در جلسه شورای اداری که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار و مدیران دستگاههای اجرای در استانداری برگزار شد بیان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات دو پیام روشن برای مسئولان داشت که اگر از آن غفلت کنیم آسیب می بینیم.

طاهرخانی ادامه داد: مردم هم وظیفه شرعی خود را نشان دادند و هم ولایتی بودن خود را ثابت کردند و پیام دادند که دنبال مجلسی هستند که هم کیفی باشد و هم مسائل معیشتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

طاهرخانی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری با نگرانی از موضوع بیکاری سخن می گویند ما نیز شرمنده می شویم لذا هه باید تلاش خود را به کار گیریم و برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال با جدیت گام برداریم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام وقتی پس از سه دهه نتوانسته مشکل بیکاری را حل کند نشان می دهد در کنار تحریم ها یک جای کار لنگ می زند و مدیریت ها نیز مشکل دارد و اگر روند موجود را اصلاح نکنیم باید هزینه های زیادی متحمل شویم.

طاهرخانی گفت: امروزه بیشترین مراجعان نمایندگان، استاندار و امام جمعه مربوط به مشکل بیکاری است و اگر منصفانه نگاه کنیم می توانیم بخشی از این مسائل را با انسجام مدیریتی حل کنیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مجلس قوانین مناسب را تصویب نکند و قوه مجریه در اجرا موفق عمل نکند و دستگاه قضایی همراهی لازم با سایر قوا را نداشته باشد نمی توانیم امیدوار باشیم که مشکلات با سرعت حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار