امام جمعه خرم‌آباد بر رفع مشکل بیکاری در لرستان تاکید کرد

خرم‌آباد (پانا)- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت مردم لرستان همواره پاسدار انقلاب اسلامی ایران هستند و ضرورت دارد مشکل بیکاری در این استان برطرف شود.

کد مطلب: ۱۰۳۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خرم‌آباد بر رفع مشکل بیکاری در لرستان تاکید کرد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در رزمایش همدلی برکت عنوان کرد: از نظر نرخ بیکاری و تورم استان در رتبه دوم یا سوم استان های کشور قرار دارد و مسئولان و دست اندرکاران باید در رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: لرستان دارای ظرفیت های بسیاری می‌باشد و ضرورت دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشکل بیکاری برطرف شده و شاهد رشد و تعالی این استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی دستگاه‌ها، مدیران و گروه‌های جهادی و انقلابی پای کار آمده و برگ زرین دیگری بر تاریخ لرستان افزودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ارائه خدمات ارزشمند درخشید و با خدمات گوناگون و گسترده در استان‌ها زمینه ساز عمران، اشتغالزایی، فقرزدایی راهسازی، ساخت مساجد شده است.

وی بیان کرد: لرستان مانند پادگانی برای نظام است و مردم این استان همواره پاسدار انقلاب هستند که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار