برگزاری ملاقات مردمی در ارزیابی عملکرد مجموعه های قضائی موثر است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از اهداف برگزاری دیدار های مردمی مسئولان ارشد دستگاه قضائی،بررسی عملکرد مدیران وپرسنل قضائی واداری مجموعه های قضائی تحت امر می باشد.

کد مطلب: ۵۰۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان ، یدالله موحد در حاشیه پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌‌های مردم این شهرستان به همراه مدیران و مجموعه قضایی استان اظهار داشت: هدف دیگر از این ملاقات مردمی، بررسی مشکلات قضایی مردم است که باید مسافت زیادی را طی کنند تا به مرکز استان برسند و درخواست خود را مطرح کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه استقبال مردم سیرجان از این دیدار مردمی مطلوب بود،افزود:در این سفر مسئولان قضائی استان با 130 نفر از شهروندان سیرجانی ملاقات نمودند ودستورات قضائی لازم را درپاسخ به درخواست های قضائی آنان صادر نمودند.

وی عنوان کرد: در این ملاقات مردمی مدیران کل سازمان های بازرسی،زندانها،تعزیرات حکومتی،پزشکی قانونی،ثبت اسناد واملاک وسازمان قضائی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند و هرکدام به درخواست های مردمی بخش کاری خود رسیدگی نمودند.

موحد تصریح کرد: با توجه به حضور وزیر دادگستری در سیرجان در حاشیه سفر هیأت دولت به استان کرمان، تعدادی درخواست مردمی به وزیر رسیده بود که به حوزه قضایی استان برای رسیدگی ارجاع داده شده بود و مجموعه قضایی استان امروز این درخواست‌ها را بررسی کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: همه مردم با دستگاه قضایی همکاری و اختلافات را با صلح و سازش حل و فصل کنند تا پرونده‌های قضایی کاهش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار