مدیر عامل شركت مخابرات استان یزد خبرداد:

اجرای سیستم تلویزیون هوشمند در یزد

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از اجرای سیستم تلویزیون هوشمند در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی مقوم در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با مدیران حوزه‌ های مرتبط و خبرنگاران اظهار داشت: توافق هایی با مسئولان امر انجام شده تا استان یزد جزو استانهایی باشد که سیستم تلویزیون هوشمند در آنها مرحله اجرا در می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلالات تلفن‌ ثابت و اینترنت در استان یزد افزود: اختلالات تلفن ثابت به مدت دو روز به طول انجامید که علت آن افزایش ظرفیت سوئیچ‌های ترانزیت بود.

مقوم همچنین با اشاره به اختلالات اینترنت استان یزد عنوان کرد: یک فیبر نوری بین ایران و روسیه دچار قطعی شده بود و کل کشور در زمینه اینترنت مشکل داشت اما این مشکل طی روزهای اخیر تا حد زیادی برطرف شده است.

وی افزود: هم اکنون در استان یزد 578 سایت BTS فعال است و پنج هزار و 800 کیلومتر فیبرنوری و سه هزار و 90 کیلومتر پوشش جاده ای تلفن همراه داریم، افزود: شاخص های پیشرفت در مخابرات و ارتباطات استان یزد در کشور منحصر به فرد است.

مقوم با اشاره به مشکل عابربانک‌ها و دستگاه‌های کارتخوان مغازه‌ها عنوان کرد: این مشکل از ناحیه مخابرات نیست و بانک‌ها خود باید پاسخگوی قطعی دستگاه‌های عابربانک باشند.

وی گفت : تعرفه‌های تلفن ثابت در استان یزد قرار بود کد تلفن‌ها در استان یزد یکسان‌سازی شود اما هنوز توافق‌های نهایی صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شرکت‌های PAP در استان یزد بیان کرد: در حال حاضر 40 هزار مشترک ADSl در استان یزد داریم که 30 هزار مورد آن مشترک مخابرات و بقیه مشترک شرکت‌های PAP و به طور عمده مشترک پیشگامان هستند.

مقوم در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری 110 پروژه مخابراتی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 33 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد نیز در ادامه این نشست از زیر پوشش قرار گرفتن 680 در بنیاد نخبگان استان یزد خبر داد.

حبیب زارع افزود: این افراد از بین برگزیدگان کنکور سراسری، دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، مخترعان جشنواره‌ها، برگزیدگان مسابقات قرآنی، دارندگان آثار بدیع فرهنگی و هنری و ... انتخاب شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون به نخبگان استان یزد یک میلیارد و 886 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

عطارزاده، مدیرکل پست استان یزد نیز بیان کرد: با نشریات محلی استان یزد، نهایت همکاری در زمینه ارسال مرسوله‌ها را داشته‌ایم و حداقل تعرفه‌ها برای آنها در نظر گرفته شده است.

عادل، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد نیز در این نشست از برگزاری دوره‌های آموزشی مقطع‌دار برای کارکنان دولت خبر داد و افزود: این دوره‌ها اکنون در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال فعالیت است و به زودی در مقطع دکترا نیز فعال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گواهی‌نامه‌های این دوره‌ها مورد تایید وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

طالعی، رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان یزد نیز از نظارت یکپارچه بر روی بیمه‌ها خبر داد و افزود: تعرفه‌ها، پرداخت‌ها و ... در تمامی نمایندگی‌های بیمه‌ای در استان یزد مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این نشست که به همت روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد، 12 نفر از مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار