امضای تفاهمنامه ساخت 1000 واحد مسکن محرومین در کرمانشاه

تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن ˝محرومین˝ در استان کرمانشاه امروز چهارشنبه با حضور رییس بنیاد مسکن کشور، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استاندار کرمانشاه به امضا رسید.

کد مطلب: ۵۰۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا- کرمانشاه، اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: این هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی محروم استان ساخته خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد، استانداری زمینه‌های لازم را در استان فراهم کرده و بنیاد مسکن کشور به همراه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بطور مشترک تامین منابع مالی آن را انجام خواهند داد.
استاندار کرمانشاه هزینه اجرای این طرح را شش میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان سه میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن کشور و سه میلیارد تومان دیگر نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین می‌شود.
رازانی افزود: در این طرح برای ساخت هر واحد مسکونی جدای از تسهیلات ساخت واحدهای روستایی که 15 میلیون تومان است، به هر واحد شش میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.
استاندار کرمانشاه همچنین از ساخت 10 مدرسه در نقاط محروم روستایی استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: تا پیش از این نیز 25 مدرسه در سطح استان با صرف اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان توسط این ستاد ساخته شده است.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه سه جانبه ساخت هزار واحد مسکونی محرومین در نقاط روستایی استان به امضای هر سه طرف رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار