عصر شعر «در سوگ آفتاب» در لنگرود برگزار شد

عصر شعر «در سوگ آفتاب» در لنگرود برگزار شد بمناسبت فرا رسیدن بیست وهفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، عصر شعر «در سوگ آفتاب» ١٠خرداد در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود در گفتگو با خبرنگار پانا،گفت: با همکاری سایر نهادها و مجامع فرهنگی ـ مذهبی سعی در گسترش فرهنگ ناب اسلامی و ارزشهای ماندگار حضرت امام خمینی(ره) در تمام شئون آن بین اقشار مختلف مردم داریم.

عابدینی با اشاره باینکه این محفل با همکاری انجمن ادبی حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر صورت گرفت تاکید کرد: زبان شعر می تواند در معرفی هرچه بهتر شخصیت امام خمینی(ره) به مخاطبان موثر باشد و زیبایی غزل ها و اشعار با معنا و مفهوم خاص خود می تواند شخصیت امام راحل را به سبکی جدید به مخاطبان معرفی کند.

وی افزود: در این محفل، که با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود و جمعی از شاعران همراه بود، شاعران ایوب جوان، محسن خوشکار، رضا طاهر نیا، امیر نقدی، صلصان، مرحبا و خانم ها: آتش دامن و آبچیان ضمن قرائت اشعار خود در رثای امام راحل و شهدای ١٥خرداد، ارادت خود را به مقام شامخ شهدا و امام شهدا با زبان شعر بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار