معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ایلام:

توازن رشته ای تنها با حضور ایده آل مشاور امکان پذیر است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: آنچه که امروز در راستای اجرای سند تحول بنیادین به عنوان سند بالا دستی در نظام آموزش وپرورش پس از تغییرات ساختاری ضروری می باشد اجرای برنامه های تربیتی و تحقق ساحت های شش گانه ی سند تحول با محوریت تربیت اجتماعی توسط متولیان تعلیم وتربیت و مشاوران است.

کد مطلب: ۵۰۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاستان ایلام ،یدالله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: مشاورین گمنام در فضای مدارس اقدام مطلوبی انجام می دهند که بطور قطع در تعالی وتوسعه برنامه های آموزش وپرورش تاثیرگذار می باشد.

جایدری افزود: مشاورین بر اساس امکانات و توانمندی که دارند به طور ایده آل انجام وظیفه می کنند.

ایشان گفتند: آنچه که امروز در راستای اجرای سند تحول بنیادین به عنوان سند بالا دستی در نظام آموزش وپرورش پس از تغییرات ساختاری ضروری می باشد اجرای برنامه های تربیتی و تحقق ساحت های شش گانه ی سند تحول با محوریت تربیت اجتماعی توسط متولیان تعلیم وتربیت و مشاوران است.

وی گفت: ایجاد نشاط و امید در فضای مدارس توسط مشاوران می تواند بسیاری از دغدغه های امروز ما را مرتفع نماید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان اظهار کرد: ضرورت دارد که مشاورین توسط اولیاء خانه ومدرسه به عنوان یک مرجع پذیرفته شوند تا آنگاه شاهد تحولات اثرگذار در آموزش وپرورش باشیم.

وی گفت: امروز باید جدی تر در برنامه ها ورود پیدا کنیم تا اهداف تحقق یابد.

جایدری بیان داشت که توازن رشته ای تنها با حضور ایده آل مشاور امکان پذیر است وی تصریح نمود: مشاورین همچنان که نقش مداخله ای در آسیب های اجتماعی را به خوبی ایفا کرده اند می توانند هدایت تحصیلی را نیز به ایده آل مورد نظر ما انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار