رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان:

توازن رشته ای با نتایج عملکردی شاخص های آموزشی رابطه معنا دار دارد

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان در جمع مدیران دوره متوسطه شهرستان مریوان گفت: بین توازن رشته ای و نتایج عملکردی شاخص های آموزشی، رابطه معناداری وجود دارد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توازن رشته ای با نتایج عملکردی شاخص های آموزشی رابطه معنا دار دارد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، غلامعلی کرمی نیاز، رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان کردستان در جمع مدیران دوره متوسطه شهرستان مریوان با ارائه گزارش تحلیلی شاخص های استان، به بیان رابطه معنادار و تاثیرگذار توازن رشته ای با نتایج عملکردی و موفقیت های استان پرداخت و گفت: شهرستان ها و استان های موفق در شاخص های عملکردی همواره متوازن ترین در توزیع دانش آموزان در شاخه و رشته های تحصیلی می باشد.

وی تصریح کرد: اولین گام برای بهبود عملکرد و بهره وری مطلوب آموزشی، اصلاح در توزیع دانش آموزان در شاخه ها و رشته های مختلف تحصیلی است .

کرمی نیاز در ادامه از همراهی و همدلی مسئولین و دست اندرکاران آموزش و پرورش مریوان در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکرد کرد و به بیان موفقیت های شهرستان در نتایج عملکردی شاخص های آموزشی پرداخت و نقش این شهرستان به جهت جمعیت بالای دانش آموزی در پیشبرد و ارتقای شاخص های استان را مهم دانست .

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان نیروی انسانی توانمند و دلسوز و همچنین دانش آموزان مستعد و تلاشگر را سرمایه مهم آموزشی شهرستان مریوان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پوشش تحصیلی دانش آموزان در استان و شهرستان مریوان پرداخت و ضمن اعلام موفقیت های استان و شهرستان در این شاخص مهم و اولویت دار، راهکارهایی را برای جذب حداکثری و نگهداشت دانش آموزان ارائه کرد و بر جذب و نگهداشت دانش آموزان دختر در دوره متوسطه دوم تاکید کرد.

کرمی نیاز از استقرار پایه دوازدهم به عنوان گام مهم و نهایی در استقرار نظام جدید آموزشی نام برد و بر تشریک مساعی، همفکری و همراهی در بسیج امکانات و نیرو جهت استقرار این پایه تاکید کرد و گفت: شهرستان ها و مناطق باید برابر سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش استان گام به گام پیش بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار