روانسازی ترافیک شهری با اجرای طرح کارت پارک در تربت جام

رئیس پلیس راهور تربت جام گفت: با توجه به افزایش بیش از حد خودرو در سطح شهرستان تربت جام با هماهنگی شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک طرح کارت پارک جهت روانسازی ترافیک شهری از سال 92 در خیابان اصلی به مرحله اجرا گذاشته شد.

کد مطلب: ۴۹۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حسینعلی زاده، رئیس پلیس راهور تربت جام در گفتگو با خبرنگارپانا بااشاره به اجرای طرح کارت پارک در خیابان های اصلی شهر تربت جام گفت: با توجه به افزایش بیش از حد خودرو در سطح شهرستان تربت جام با هماهنگی شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک طرح کارت پارک از سال ۹۲ در خیابان اصلی این شهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

حسینعلی زاده افزود: با توجه به اینکه بیشتر خودروهایی که درخیابان های اصلی شهر متوقف می شد مربوط به کسبه و بازاریان بود که از ساعات شروع به کار تا پاسی از شب در حاشیه خیابان پارک می کردند که این خود باعث ترافیک سنگین در سطح شهر می شد با اجرای طرح کارت پارک و دریافت هزینه باعث شد که این گروه از شهروندان مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شوند .

وی با بیان اینکه در واقع فضای پارک حاشیه خیابان های شهر برای استفاده از عموم شهروندان جهت انجام کارهای ضروری آنان می باشد اعلام کرد: برابر مصوبه شورای ترافیک استفاده از کارت پارک نیم ساعت اول برای استفاده رایگان می باشد.

رئیس پلیس راهور تربت جام با اشاره به دریافت هزینه گفت: مبلغ دریافتی از نیم ساعت به بالا از صاحبان خودروها مبلغ اندکی می باشد که پیشنهاد افزایش آن را به شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک اعلام کرده ایم.

حسینعلی زاده بااشاره به نصب دوربین در میادین اصلی شهر گفت: به منظور نظارت و کنترل ترافیک در سطح شهر دوربین نظارتی پلیس راهور در میادین شهداء ، نماز ، قائم ومیدان بسیج نصب شده و طرح ترافیک از طریق اتاق پلیس راهور و افسرنگهبان مرتب کنترل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار