مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

شارژ غیرحضوری کارت پارک در قزوین با استفاده از 3 روش مختلف فعال شد

قزوین (پانا)- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شارژ غیرحضوری کارت پارک با استفاده از 3 روش مختلف سایتmycar24.ir، eliteit.ir و نرم افزار سکه فعال است.

کد مطلب: ۹۶۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شارژ غیرحضوری کارت پارک در قزوین با استفاده از 3  روش مختلف فعال شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری اظهار کرد: طرح کارت پارک در راستای تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر در سطح شهر به اجرا درآمده و با عملکرد موفق خود توانسته رضایت خاطر حداکثری شهروندان را جلب کند.

وی عنوان کرد: به منظور سهولت در شارژ کارت پارک و رفاه حال شهروندان روش های مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از آن ها روش غیرحضوری از طریق سایت و نرم افزار موجود است.

جهانگیری گفت: براین اساس شهروندانی که امکان شارژ کارت پارک به صورت حضوری و مراجعه به پارکبان برای آنان فراهم نیست، می توانند از یکی از روش های سه گانه گفته شده، برای شارژکارت پارک اقدام کرده و از خدمات پارکینگ های حاشیه ای استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر، شهروندانی که توقف آنان بیش از نیم ساعت به طول می انجامد، از خدمات پارکینگ های عمومی تحت نظارت سازمان استفاده کنند تا امکان استفاده از این ظرفیت برای همه رانندگان فراهم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار