امام جمعه ساوه:

انتظار مردم از نمایندگان مجلس پاسداری از ارزش های ملی است

امام جمعه ساوه گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسداری از دین، حرکت در خط ولایت، ایستادگی در برابر دشمن، حل مشکلات و معضلات مردم از طریق تصویب قوانین راه گشا، برداشتن گام های مفید و سازنده برای رشد کشور و حفظ عزت و اقتدار مردم و کشور در تعاملات جهانی است.

کد مطلب: ۴۹۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع اعضای شورای اسلامی ساوه، افزود: توجه به این مهم موجب توسعه و پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف می شود.

وی لازمه کار شورای اسلامی شهر مشورت دانست و بر لزوم حق گرایی، توجه به مصلحت عمومی، خردورزی و حفظ بیت المال توسط تک تک اعضا در این پارلمان محلی تاکید کرد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه جهت گیری شورای اسلامی شهر و شهرداری در زمینه فعالیت های فرهنگی مثبت است، سطحی نگری، بی برنامه گی و تعدد متولیان فرهنگی را بخشی از مشکلات فعالیت های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: پس از تلاش گسترده و جدی احزاب، گروه ها و جناح های سیاسی مختلف برای جلب توجه و آراء مردمی در سراسر ایران و شهرستان ساوه، هم اینک با پایان یافتن رقابت های انتخاباتی لازم است تا فصل وحدت، همدلی و رفاقت ها آغاز شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: با پایان انتخابات باید همه نامزدها و هواداران و طرفداران آنها با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و ترقی كشور، استان و شهرستان گام بردارند و با ایجاد صمیمیت و دوستی ها رقابت های تبلیغاتی را رها و با رفاقت برای توسعه كشور همدل شوند.

در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ساوه هر یک به بیان برخی مشکلات حوزه شهرستان به ویژه در زمینه فرهنگی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار