عمل به وعده ها، انتظار مردم پلدختر از نماینده مجلس یازدهم

خرم آباد (پانا) مردم پلدختر که از کلنگ زنی ها و وعده ها خاطره خوشی ندارند از نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار دارند شعارهای تبلیغاتی خود را در میدان عمل محقق کند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
عمل به وعده ها، انتظار مردم پلدختر از نماینده مجلس یازدهم

مردم محروم و بحران زده شهرستان پلدختربرای رفع مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی، تورم وگرانی و بازسازی زیرساخت ها و سایرخواسته ها و مطالبات خود چشم به کاندیدای منتخب این دوره از انتخابات دوخته اند.

یکی از شهروندان پلدختری گفت: با وجود شرایط کنونی جامعه امروز مردم سراسر کشور از جمله شهرستان پلدختر نیازمند نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی هستند تا بتوانند با پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری، قوانینی در راستای ریشه کنی فساد، قاچاق وایجاد رونق تولید داخلی وضع کنند.

محمد اسماعیل پور اظهار داشت: نمایندگانی که بتوانند مدافع عزت و استقلال نظام وکشور باشند و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و برای رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی از جان مایه بگذارند.

وی افزود: امروز نیاز به نمایندگانی با تخصص، درایت، شایستگی و کارآمد است تا بتوان از این پیچ تاریخی گذرکرد که تحقق این امر با انتخاب درست مردم برآورده می شود.

یک کارشناس عمرانمی می گوید: صداقت، مردم داری، عمل به وعده ها و تلاش برای تحقق، مطالبه عمومی مردم نه تنها توجه به قشری خاص از مهمترین انتظارات مردم از یک نماینده است.

مجید رضایی افزود: نماینده ای که با رای اکثریت مردم به مجلس راه پیدا می کند باید خواسته ها، مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه خود را با بررسی و جمع آوری قبلی داشته و به آن بپردازد و تنها به گروهی خاص یا اطرافیان و فامیل خود توجه نداشته باشد.

یک فعال سیاسی نیز معتقد است با توجه به این که مردم از وعده های در حد شعار و حرف و حتی کلنگ زنی های بی حاصل خسته شده اند ، نماینده ای می خواهند که بتواند راهکار لازم در جهت برون رفت از مشکلات کنونی و برآورده شدن خواسته های آنان ارایه دهد.

حمید منصوری افزود: بنابراین، نماینده مردم در مجلس به ویژه در شرایط اقتصادی امروز باید بتواند سعی و تلاش خود را در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گیرد و به اقشار کم درآمد و مستضعف رسیدگی کند، نه این که وظیفه خود را تنها درعزل و نصب های بیهوده و بی اساس که شاید هیچ مشکلی از مردم دوا نکند خلاصه نماید.

یکی از دانشجویان پلدختری گفت: کسی باید بر کرسی بهارستان تکیه کند که توان و صلاحیت کارآمد در وضع قوانین داشته باشد و امروز باید قوانینی در راستای بالا بردن توان فرهنگی و اقتصادی جامعه ورونق تولید داخلی، وضع شود.

زهرا میرزاوند افزود: به عنوان یک دانشجو که دغدغه شغل در آینده با شرایط افزایش آمار بیکاری دارم، از نماینده منتخب خود انتظار دارم در رابطه با ایجاد اشتغال در پی اصلاح قوانین و ایجاد زمینه اشتغالزایی برای جوانان باشد و در این رابطه تلاش کند.

یکی از شهروندان پلدختر گفت: مردم باید در انتخاب نماینده خود در دور یازدهم توجه و دقت لازم را داشته باشند و با آگاهی و شناخت کامل به دنبال تغییر شرایط اقتصادی کنونی به دور از تکیه بر بیگانه و خارج، رای خود را به صندوق بیاندازند.

فاطمه مهدوی اظهار داشت: مردم باید با هوشیاری گول وعده های دروغین را نخورند وکاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیزکه قبل از ثبت نام با سنجش توانایی های خود به میدان آمده اند از دادن وعده‌های دست نیافتنی به مردم خودداری کنند تا موجب سلب اعتماد آنان نشوند.

وی افزود: مردم پلدختر مظلوم، محروم و بحران زده هستند که همواره پشتیبان نظام، ولایت و انقلاب می باشند این در حالیست که این شهرستان روزبه‌روز محروم تر می شود که هیچگاه صدایشان به جایی نمی‌رسد.

یک روستایی ساکن هلوش پلدختر گفت: شاید روزی کشاورزی و دامداری در رونق شهرستان تاثیر داشت، اما امروز با وجود تورم و شرایط سخت اقتصادی نه‌تنها پرداختن به آن به دلیل گرانی نهاده‌های کشاورزی نمی‌ارزد، بلکه سیل فروردین ۹۸ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری به این حوزه وارد کرده است.

محمدرضا افرنگیان اظهار داشت: با توجه به این مطلب که آرایش سیاسی مجلس در سایر دوره ها نشان داده رویکرد نمایندگان چندقطبی شده است نماینده باید با خلوص نیت و فارغ از هرگونه جناح بازی و جناح بندی به عنوان وکیل مردم و برای فائق آمدن از زیر بار این مسئولیت بزرگ به دور از خواسته های شخصی برای برداشتن بار مشکلات مردم تلاش کند.

یک کشاورز ساکن جلگه خلج گفت: خشکسالی، تحریم، گرانی و سیل باعث کمرنگ شدن رونق اقتصادی در پلدخترشده و همچنین مهاجرت شمار زیادی از جوانان جویای کار و خانواده‌های این شهرستان به شهرهای بزرگ را سبب شده است.

اکبر کرموند اضافه کرد: از این رو ایجاد شغل، مبارزه با بیکاری و برگرداندن رونق به پلدختر و رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی از خواسته‌ها و مطالبات مردم این حوزه از نماینده خود در مجلس یازدهم است.

یکی از فرهنگیان پلدخترگفت: نمایندگان نباید از سادگی مردم به هر قیمت و طریقی و یا با وعده‌های توخالی، به صرف کسب آراء بیشتر و راهیابی به مجلس سوء استفاده کنند.

علی دیناروند اظهار داشت: نمایندگان می‌توانند برای بررسی و شناسایی نارسایی ها و کمبودهای حوزه انتخابیه خود از توان نخبگان منطقه به عنوان مشاور استفاده کرده و با بومی سازی یک سری قوانین نیازهای حوزه خود را برطرف سازند.

وی افزود:نماینده منتخب پلدختر باید صدای مظلومیت مردم متدین و ولایتمدار این دیار که انسان هایی رنجدیده، زحمتکش و قدردان هستند را به گوش مسئوولان برساند و نتیجه تلاش نمایندگان دوره های گذشته که مردم با اعتماد به وعده های آنان، انتخاب کرده اند بررسی شود.

شهروند دیگری در بیان انتظاراتش گفت:در شرایطی که شهرستان پلدختر به خاطر از رونق افتادن مشاغل بومی مانند کشاورزی، مردم محروم این منطقه منتظر تحولی در زمینه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال هستند به امید تغییر شرایط کنونی پای صندوق های رای می روند.

نسیم محمودوند افزود: خالی بودن جای صنعت، مراکز تولیدی و کارخانجات در پلدختر زمانی احساس می شود که مانند گذشته منتخبان مردم با کاشتن هزاران امید، کلنگ رونق صنعت را به زمین می زنند اما عدم تحقق آن متاسفانه نه تنها باعث هک شدن رویایی در ذهن آنها می شود چه بسا موجب یاس بین مردم شود.

یک جوان تحصیل کرده بیکار پلدختری گفت: متاسفانه در شهر و روستا تحصیل کرده های زیادی با داشتن مدرک دانشگاهی همچنان برای آینده خود جویای کار هستند و از نماینده منتخب انتظار دارند برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و جذب جوانان به کار به دور از هرگونه انتخاب افراد به صورت رابطه یا سلیقه ای تلاش کنند.

علی قنبری افزود: متاسفانه فضای مفرح و تفریحگاه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت جوانان در پلدختر وجود ندارد و برخی خانواده ها به دنبال مکانی با امکانات بیشتر برای رشد فرزندان خود به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند، از این رو نماینده و منتخب مجلس یازدهم باید در پی این انتظارات مردم به فکر ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرستان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار