مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان :

اخلاق مداری و کرامت نفس از مهمترین ویژگی های معلمان است

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در همایش بزرگداشت شهدای راه اندیشه و قلم و خیرین اندیشه سازگفت:اخلاق مداری وکرامت نفس دو ویژگی مهم معلمان است.

کد مطلب: ۴۹۶۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، علیرضا نخعی ضمن حضور در همایش بزرگداشت حاج غمشادکردی,شهدای راه اندیشه وقلم وخیرین اندیشه ساز در ایرانشهر با اظهارسپاس از بانیان این همایش گفت:ازجمله محافلی که انسان احساس شور وشعف میکند مجلسی است که به پاس بزرگداشت معلم برگزار میگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ضمن قدردانی از همه کسانی که بااعتقادومعرفت در این برنامه شرکت نموده اند تصریح کرد:ارزش کار معلم را فقط خدا میداند وبس.

وی با اشاره به خدمات شایان بسیاری از فرهنگیان فهیم و دلسوز ادامه داد:شان و شخصیت حاج غمشاد کردی بسیار ممتاز و برجسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان افزود:حفظ و ارتقاجایگاه,منزلت, شان ومعیشت معلمان ازمقوله های مهم و مورد توجه آموزش و پرورش است.

نخعی یکی ازبرنامه های آموزش و پرورش استان را بهسازی نیروی انسانی دانست و ادامه داد:در موضوع ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش جذب نیروی کارامد و باسواد دارای رتبه علمی بالا را با جدیت دنبال میکنیم.

شایان ذکر است معلم پیشکسوت حاج غمشاد کردی دبیر بازنشسته با ۵۱سال سابقه تدریس وموسس دبیرستانهای پسرانه ودخترانه دانشگاه در ایرانشهر می باشد که امروز در این همایش از زحمات این معلم وارسته به نحو شایسته ای تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار