آزادی خرمشهر با پیروی از ولایت و اتحاد محقق شد

فرماندار تربت جام گفت: سوم خرداد و آزادی خرمشهر قهرمان بدست فرزندان این مرز و بوم هدیه الهی بود که با اعتماد و توکل به خداوند و پیروزی از ولایت و با اتحاد و یکپارچگی و یکدلی وعده آن قادر متعال را محقق کرد.

کد مطلب: ۴۹۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

علی رستمی، فرماندار تربت جام در حاشیه جلسه ارتحال امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد روز مقاومت پیروزی ملت غیور ایران گفت: سوم خرداد و آزادی خرمشهر قهرمان بدست فرزندان این مرز و بوم هدیه الهی بود که با اعتماد و توکل به خداوند و پیروزی از ولایت و با اتحاد و یکپارچگی و یکدلی وعده آن قادر متعال را محقق کرد.

وی افزود: سوم خرداد یادآور حماسه شگرف و پیروزی سرو قامتان است که با وحدت و همدلی رزمندگان اسلام و پشتیبانی مردمی و ایثار و از خود گذشتگی نیروهای جان برکف رقم خورد و نقطه عطف افتخار آفرینی در پیروزی های دفاع مقدس برای ملت غیور و باایمان ایران اسلامی به یادگار ماند.

رستمی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت سوم خرداد امسال همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفتع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، و خودباوری دینی و ملی در سطح شهرستان تربت جام برگزار می گردد.

وی اعلام کرد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر، گردهمایی رزمندگان اسلام و برگزاری مراسم ویژه شب سوم خرداد در جوار تربت پاک پنج شهید گمنام، آذین بندی شد و با همکاری تیپ ۳۸ زرهی و ناحیه مقاومت سپاه تربت جام از جمله برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار