آموزش زبان های خارجی باید با یک جدول زمانبدی مناسب جلو رود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش زبان های خارجی باید با یک جدول زمانبدی مناسب جلو رود و براساس امکاناتی که به وجود می آید به سمت تحقق فرمایشات رهبری برویم.

کد مطلب: ۴۹۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناشهر تهران ، اسفندیار چهاربند مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران ، درباره ی تنوع آموزش زبان در مدارس بیان کرد: بحث ساماندهی آموزش زبان های خارجی را شورای عالی انقلاب فرهنگی برعهده دارد که یکی از آن ها ساماندهی زبان انگلیسی است.

وی افزود: شواری عالی انقلاب فرهنگی مرجع سیاست گذاری موضوعات فرهنگی از جمله زبان آموزش که یک مقوله مهم فرهنگی محسوب می شود که حتما سیاستگذاری ها با عطف به بیانات مقام معظم رهبری انجام می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: آموزش زبان های خارجی باید با یک جدول زمانبدی مناسب جلو رود و براساس امکاناتی که به وجود می آید به سمت تحقق فرمایشات رهبری برویم.

معلمان متوسطه که وارد دوره ابتدایی شده اند جابه جا نمی شوند

وی در ادامه در باره ی آموزگارانی که مهلت انتقالی آنان در شهر تهران رو به اتمام است نیز گفت: ما تمایل داریم آموزگارانی که مهلت ماموریت و انتقالی آنان رو به اتمام است را تمدید کنیم یا پیگیری کنیم تا از انتقالی موقت به انتقالی دائم تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: امسال کسی را به اجبار از مقاطع متوسطه به مقاطع ابتدایی نخواهیم آورد اما افرادی که سال گذشته از متوسطه وارد تدریس در دوره ابتدایی شدند همچنان در این دوره خواهند ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر افرادی درخواست انتقال از تدریس مقطع ابتدایی به متوسطه را داشته باشند وضعیت چگونه خواهد شد، گفت: این درخواست به شرطی پذیرفته می شود در مقطعی که امسال هستند عدم نیاز وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار