کلنگ زنی پروژه اقامتی ˝هتل امیران دو˝ در همدان

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، پروژه اقامتی˝هتل امیران دو˝وارد مرحله اجرایی شد.

کد مطلب: ۴۹۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در آیین کلنگ‌زنی پروژه اقامتی هتل امیران دو با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌هایی از این دست در فراهم‌آوری زیرساخت‌های گردشگری مؤثر خواهد بود، گفت: امیدواریم با اجرای پروژه‌های مذکور، مدت زمان اقامت و میل ماندگاری مسافران در شهر همدان را افزایش دهیم.
حمید رضا طبی مسرور با بیان اینکه هتل‌ها، میهمان‌پذیر و هتل آپارتمان‌ها، زمینه برای حضور گردشگران را فراهم می‌کنند، عنوان کرد: پروژه اقامتی"هتل امیران دو" در نه طبقه با زیربنای هفت هزار متر مربع و به صورت هتل چهار ستاره کلنگ‌زنی شد.
وی در پایان از تلاش‌های مدیریت ارشد استان، شهردار، مدیران شهرداری و مجموعه میراث فرهنگی و صنایع دستی قدردانی کرد.
شهردار همدان نیز با اشاره به اینکه بهره‌مندی از صنعت گردشگری نیازمند فراهم‌آوری زیرساخت‌هاست، گفت: شهر همدان در موضوع سکونت گردشگران دارای مشکلاتی است که با توجه به ورود بخش خصوصی در حال رفع این مشکلات هستیم.
سیدمصطفی رسولی ضمن اشاره به پروژه هتل امیران، بیان کرد: این هتل از امتیازاتی چون استقرار در ورودی شهر و قرار گیری در مسیر ارتباطی مرکز به غرب کشور برخوردار است.
وی عنوان کرد: سال 94 با مساعدت اعضاء شورای اسلامی شهر، عوارض نوسازی و پروانه ساختمان برای سرمایه‌گذاران ساخت هتل رایگان شد که این تصمیم به یقین در تشویق سرمایه‌گذاران مؤثر خواهد بود.
رسولی از ساخت همزمان چند هتل در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در کنار پروژه‌های مذکور، شرکت شستا نیز به سرمایه‌گذاری در ساخت" هتل هما" پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به شعار سال، همکاری با بخش خصوصی و توسعه مباحث عمرانی در دستور کار است.
رسولی در خصوص پروژه امیران دو، عنوان کرد: این پروژه با برآورد تقریبی 25میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ورودی شهر و سه راه فرهنگیان وارد مرحله اجرایی شد.
در ادامه، سرمایه‌گذار "پروژه اقامتی امیران" با بیان اینکه این پروژه در دو بخش در حال انجام است، گفت: پروژه نخست، با عنوان" امیران یک" در بلوار بعثت و با پیشرفت فیزیکی 40درصد در حال انجام است.
خلجی افزود: پروژه" امیران یک "در 7هزار متر مربع زیر بنا و در مساحت 1100 متر مربع، با 9 طبقه در حال اجرا است.
وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری این پروژه معادل 31 میلیارد تومان، با 70 اتاق و 240 تخت خواب است.
خلجی عنوان کرد: پروژه"هتل امیران یک" شامل غذاخوری، لابی، کافی شاپ، فضای ورزشی و استخر سرپوشیده است و پیش‌بینی می‌شود در 22بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.
وی در خصوص "پروژه اقامتی امیران دو" واقع در ورودی شهر و سه راهی شهرک فرهنگیان، بیان کرد: این پروژه در راستای احداث هتل 4ستاره، با زیر بنای 7هزار متر مربع و 70 اتاق وارد مرحله اجرایی شد.
خلجی گفت: "پروژه امیران دو" با 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و در 7 طبقه کلنگ‌زنی شد.

در مراسم کلنگ‌زنی پروژه اقامتی هتل امیران دو اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسؤولان حضور داشتند.
همچنین مسؤولان پس از این مراسم به بازدید از پروژه در حال ساخت "هتل اقامتی امیران یک" پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار