معاون استاندار همدان: پروژه هتل هما نیمه کاره مانده است

همدان (پانا) - معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان ضمن گلایه از سازمان تأمین اجتماعی در زمینه تأخیر در ساخت هتل هما، گفت: در سفر هیات دولت به استان همدان پروژه هتل هما کلنگ‌زنی شد اما این پروژه روی زمین ماند.

کد مطلب: ۸۵۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار همدان: پروژه  هتل هما نیمه کاره مانده است

رضا قیاسی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان، با تأکید براینکه ما به مردم قول داده‌ایم، اظهار کرد: همدان یک استان توریستی است که درحال حاضر به هدف گردشگری تبدیل شده که ساخت هتل یکی از ضرورت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های 4 دهه در استان همدان الان به ثمر نشسته است، افزود: نمی‌دانیم چرا سازمان تأمین اجتماعی تا کنون درباره ساخت هتل هما اقدامی انجام نمی‌دهد در حالیکه زمین و تمامی اقدامات لازم برای آغاز پروژه انجام شده است. مردم از ما انتظار دارند این پروژه به نتیجه برسد چرا که به عنوان یکی از سرمایه‌گذاری‌های استان اعلام شده است.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان دارای 1800 اثر تاریخی است، یادآور شد: موج جمعیتی که طی سال‌های اخیر وارد استان همدان شده است، باعث شده نیاز به احداث هتل در این استان بیشتر شود چرا که یکی از ضرورت‌های گردشگری داشتن هتل است.

وی بیان کرد: استان همدان دارای موقعیت ریلی و راه‌آهنی ویژه‌ای است که در هیج کجای کشور وجود ندارد و از طرفی فرودگاه همدان قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

قیاسی با بیان اینکه همدان دارای شرایط آب و هوایی مناسب و منحصربفرد است، افزود: استان همدان در سالجاری میزبان 3 رویداد مهم است که البته 2 رویداد آن برگزار شده و یک رویداد بزرگ در آبان ماه برگزار خواهد و 180 کشور جهان در همدان حضور پیدامی‌کنند.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی خواست تا موضوع احداث هتل هما را پیگیری کرده و خبرخوشی را در این زمینه به مردم همدان بدهند.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز با بیان اینکه این سازمان یکی از نهادهای اجتماعی بزرگ کشور است، گفت: روزانه خیلی عظیمی از خانواده 40 میلیونی تحت پوشش از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

قائم موهبتی با تأکید بر اینکه ثمره و نتیجه همه مسائل، صیانت از ارزش‌های دینی بوده است، اظهار کرد: خدمت به مردم رکن رکین صیانت از ازرش‌های دینی است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما به خدمت درست احتیاج دارد و خدمت درست یعنی تدبیر درست، عنوان کرد: خدمت درست از حسن تدبیر تا حسن خلق را شامل می‎شود و روی خوش و لبخند حداقل‌های یک مدیر در خدمت‌رسانی به مردم است.

موهبتی با بیان اینکه فعالیت‌های غیرحضوری یکی از کارهای بزرگ و خوبی است که در سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است، تصریح کرد: مردم از این خدمات بی‌اطلاع هستند که باید اطلاع‌رسانی شود.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه میز خدمت عمل است و مصاحبه و بیلبورد نیست، یادآور شد: صیانت از ارزش‌های دینی ما خدمت به مردم است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های «محمد عسگری» تقدیر و «اسماعیل نبوی» به عنوان مدیرکل جدید سازمان تأمین اجتماعی استان همدان منصوب شد . نبوی در رشته اقتصاد و امور مالی تحصیل کرده و پیش از این ریاست شعبه 12 تأمین اجتماعی تهران را برعهده داشته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار