بهروز صفاریان و امین حیایی مهمان این هفته «ساعت 25»

بهروز صفاریان و امین حیایی با موضوع ورود بازیگران به حوزه موسیقی مهمان این هفته «ساعت 25» می شوند.

کد مطلب: ۴۸۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» این هفته نهم بهمن ماه با حضور بهروز صفاریان و امین حیایی دو تن از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما با موضوع ورود بازیگران به حوزه موسیقی به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود.

امین حیایی از جمله هنرمندانی ست که در کنار بازیگری به عالم موسیقی نیز ورود کرده است و فعالیت هایی در این زمینه داشته است.

این برنامه همچون روال هر هفته بخش‌های دیگری همچون آیتم اخبار و اتفاقات موسیقی، گزارش کنسرت و پخش میزگردی با موضوع برنامه با حضور میثم یوسفی و بابک ریاحی پور را نیز دربرمی گیرد.

برنامه «ساعت 25» در راستای تخصصی‌تر شدن و بررسی جدی‌تر سبک‌های مختلف موسیقی هر هفته یکی از موضوعات موسیقی را با حضور مهمان و مجری کارشناس برنامه به بحث و چالش کشانده و سعی در گشودن بابی جدید در پرداختن به مسائل و مشکلات موسیقی دارد.

این برنامه هر هفته پنجشنبه شب‌ها ساعت 00:30 به صورت زنده به روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود. عوامل و دست‌اندرکاران «ساعت 25» تهیه‌کننده: محمود محمودی٬ کارگردان: احمد اطراقچی٬ سردبیران: حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی٬ مجری: امیرحسین مدرس، مدیر تولید: آرش جهانشاه٬ تصویر و نور: مهداد هوشیاری٬ تدوین: سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه، دستیاران: عباس هوشیاری، محمد بنایی و روابط عمومی: شیوا خورسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار