مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل:

کمیته امداد اردبیل بیش از ۵ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد

مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در سطح استان بیش از ۵۰۰۰ نفر دانش‌آموز و حدود ۱۰۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد اردبیل قرار دارند.

کد مطلب: ۴۸۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،، بهروز زلالی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد در راستای سرفصل‌های خدماتی و حمایتی تدوین شده برای مددجویان خود ارائه خدمات می‌کند که در این رابطه ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: در سطح استان اردبیل بیش از 5000 دانش‌آموز و حدود 1000 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل قرار دارند که کمیته امداد استان اردبیل در کنار این افراد برای بزرگسالان نیز برنامه‌های اوقات فراغت پیش‌بینی می‌کند که در حال حاضر 3 کانون فرهنگی در استان داریم و تلاش می‌کنیم در مناطق مرزی هم گسترش دهیم.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل افزود: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی دارای اعتبارات ویژه‌ای است که برای سال جدید نیز مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد داریم و مصمم هستیم که با جذب مساعدت‌ها و کمک‌های خیران در این راستا خدمات بیشتری را ارئه دهیم.

زلالی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 8 هزار نفر در کانون‌های اوقات فراغت کمیته‌ امداد استان اردبیل شرکت کردند که یک هزار و 577 نفر پسران و یک هزار و 246 نفر را دختران تشکیل می‌دادند.

وی بیان کرد: بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شدند و در سال جدید نیز تلاش می‌کنیم که این آمار افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار