۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل: درصدد هستیم تا پایان سال ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد استان ارائه شود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود

حسین دشتی در جلسه تشریح طرح اشتغال پایدار روستایی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت : با توجه به اهمیت خودکفایی و استقلال اقتصادی مددجویان درصدد هستیم تا پایان سال 590 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد استان ارائه شود .

او بیان کرد: در 9 ماهه امسال بیش از یک هزار و 300 نفر از افراد زیرپوشش به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند تا با دریافت تسهیلات فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند که در این زمینه نیز حمایت‌های همه جانبه انجام داده می‌شود تا این افراد بتوانند فعالیت را با موفقیت به چرخه بیندازند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در روستاها و مناطق محروم و مرزنشین استان با هدف توسعه این مناطق نیز از دیگر برنامه‌هایی است که مورد توجه واقع شده و با هدف توسعه این مناطق تسهیلات برای آغاز فعالیت در همین مناطق پرداخت می‌شود .

دشتی تصریح کرد: وام پرداختی روستایی 250 میلیون ریال و حداکثر 500 میلیون ریال است که با توجه به نوع فعالیت به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود و به همین دلیل در مرحله نخست مددجویان بی‌بضاعت دارای واجد شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند که انتظار می‌رود تا پایان سال با تخصیص تمامی اعتبارات بتوانیم این طرح را به مرحله اجرا درآوریم .

او اظهار کرد: توسعه روستاها و مناطق محروم استان علاوه بر این که از مهاجرت معکوس جلوگیری می‌کند سبب رونق اشتغال و اقتصاد و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی است که به همین دلیل کمیته امداد به عنوان یک وظیفه محوری به دنبال فقرزدایی و محرومیت‌زدایی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار