اجرای طرح ˝همیار مشاور˝ در دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از اجرای طرح همیار مشاور در دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عباس قنبرزاده از ایجاد طرح همیار مشاور در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: این طرح هم‌اندیشی ویژه دانشجو معلمان است که از سال تحصیلی 95-96 در 98 پردیس این دانشگاه اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند به مشاوره و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنها مشاوره است امکان شرکت در این طرح را دارند، تصریح کرد: همیار مشاور پل ارتباطی بین مشاور و دانشجو معلمان است.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ادامه اظهار کرد: یکی از برجستگی‌های این طرح اعتمادسازی به جوانان و هم‌چنین عملی ساختن و به کارگیری دانش در مراکز تعلیم وتربیت است.
وی ادامه داد: این افراد با توجه به تشخیص مشاوران از بین افراد شایسته حوزه انتخاب می‌شوند و می‌توانند به دانشجویانی که تمایل دارند از همسالان همکاران و دوستان خود بیاموزند کمک کنند.
قنبرزاده بیان کرد: از سوی دیگر ما باید به تأثیر همسالان بر یکدیگر باور داشته باشیم و بر این مبنا همیار مشاور می‌تواند راهنمای خوبی برای همسال و دوست خود باشد ، به ویژه دانشجویان در خوابگاه ها از اندیشه زندگی مطلوب بهره‌مند شوند.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره به اینکه طرح همیار مشاور در واقع تمرینی عملی برای امر مشاوره است گفت: علاقه‌مندان می توانند با اعلام زمان ثبت‌نام اقدام به این کار کنند و در پردیس ها به تناسب جمعیت تعداد همیاران مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار