فردا ،آخرین مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های قرآنی

خبرگزاری پانا: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های قرآنی ،فردا 12 بهمن به پایان می رسد.

کد مطلب: ۴۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سید‌ احسان قاضی زاده هاشمی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از اهدای 5 کمک‌هزینه عمره مفرده به نفرات اول جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های قرآنی (آیات) خبر داد و گفت: اهدای مبالغ 1 میلیون و 800 هزار تومان به نفر اول بخش مقاله، سرمقاله، گزارش، گفتگو و یادداشت و 800 هزار تومان به نفرات اول بخش‌های شعر، عکس و داستان و پانصد هزار تومان به نفر اول بخش گزارش‌های خبری از جمله جوایز این جشنواره است.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های قرآنی مجموع جوایز نقدی این جشنواره را مبلغ 20 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پنج کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله دیگر جوایز جشنواره است.

قاضی زاده هاشمی مبنای تعیین جوایز جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های قرآنی آیات را برگزاری جلسات مشورتی مستمر با کارشناسان عرصه قرآن و رسانه عنوان کرده و افزود: تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر این بوده است تا جوایز جشنواره رسانه‌های قرآنی آیات را به نحوی تعیین کند که آثار نیازمند وقت و زحمت بیشتراز جوایز بیشتری هم بهره‌مند شوند.

وی ارسال بیش از 27 هزار اثر به جشنواره رسانه‌های قرآنی آیات را بیانگر استقبال رسانه‌ها به موضوع قرآن دانست و گفت: با توجه به درخواست برخی از رسانه‌ها برای تمدید مهلت ارسال آثار برای جمع‌بندی نهایی آثار، مهلت ارسال آثار تا 12 بهمن ماه تمدید شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از عموم رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان رسانه می‌توانند در مدت زمان باقی مانده به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی http://www.quranfestival.ir مراجعه کنند و از نحوه برگزاری جشنواره مطلع شوند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار پس از پایان زمان مقرر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مراحل داوری آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار