رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تاکید کرد:

ایجاد تحرک در ورزش ری با همدلی و همبستگی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: در سال جدید با همدلی و همبستگی و اتحاد بین کارکنان، تحرک جدیدی در ورزش شهر ری ایجاد می‌کنیم.

کد مطلب: ۴۷۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازشهرستان های استان تهران،نخستین جلسه اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سال 95با حضور مجتبی جانعلی، سکاندار ورزش ری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری طی سخنانی در این نشست ضمن تبریک سال نو از برنامه‌های این اداره در سال جدید سخن به میان آورد و اظهارکرد: تک‌تک پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان ری یک مدیر هستند و امیدداریم درسال جدید در کنار هم بتوانیم تیم خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر ری داشته باشیم.

وی با یادآوری برنامه‌های اجرا شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان ری درسال ۹۴ گفت: در دوماه پایانی سال ۹۴ که به جمع جامعه ورزش شهرستان ری پیوستم، روزهای شلوغ و پرکاری را گذراندیم و برنامه‌های پرشوری را اجرا کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: از جمله مراسم تجلیل ازخانواده‌های معظم شهدا که برای نخستین بار در شهرستان اجرا شد و برنامه‌های ورزشی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن 94که با استقبال بی‌نظیر مسئولان بلندپایه شهرستان مواجه شد.

جانعلی درارتباط با برنامه‌های سال ۹۵ تاکیدکرد:در سال جدید سعی داریم تحرک خاصی درورزش شهر ری ایجاد کنیم وبا همدلی و همبستگی و اتحاد بین کارکنان پیشرفت چشمگیری را شاهد باشیم و اتفاقات بزرگی را در شهرستان ایجاد کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،اجرای برنامه های فرهنگی ازجمله، زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به صورت هفتگی، ساماندهی به وضعیت هیئت‌های ورزشی، پیگیری پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان و …را از جمله برنامه‌های پیش روی این اداره خواند و از همه همکاران درخواست کرد با همدلی و اتحاد به تحقق این برنامه‌ها کمک کنند.

/خبرنگار:الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار