به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی؛

استاندار سمنان، 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

استاندار سمنان، طی پیامی، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریك گفت.

کد مطلب: ۴۷۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، متن پیام ایشان به شرح زیر است:
دوازدهم فروردین از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است كه در این روز ملت قهرمان، انقلابی و همیشه در صحنه با رهبری های خردمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام راحل(ره) با حضور شكوهمند و همه جانبه در انتخابات با رأی اكثریت قاطع خود نظام سیاسی كشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام مقدس جمهوری تبدیل نمودند. در این روز ثمرات مبارزات و ایستادگی مردم در تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافت و نظام برحق جمهوری اسلامی در كشور استقرار یافت.
با عرض تبریك و تهنیت ولادت باسعادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاكش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن و مادر، فرارسیدن یوم ا... ۱۲ فروردین را در سالی كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته، گرامی می داریم و به روان پاك شهیدان والامقام درود می فرستیم.
از خداوند منان عزت، عظمت، پیشرفت و پیروزی های بزرگ و روزافزون ملت سلحشور و بزرگ را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) در سایه رهبری های حكیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای سیاست ها و برنامه های ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.
استاندار سمنان
محمدرضا خباز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار