مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

گاز رسانی به 74 روستای استان آذربایجان غربی در سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی گفت: امسال به 74 روستای آذربایجان‌ غربی گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به 346 روستا نیز در حال اجرا است.

کد مطلب: ۴۷۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، منصور صادقیان مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: امسال 1200 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان آذربایجان‌ غربی انجام شد که در مقایسه با سال 93 سه برابر رشد داشته است.


مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی گفت: از این میزان 960 کیلومتر آن مربوط به شبکه‌گذاری روستایی و 240 کیلومتر آن در بخش شهری و صنعتی صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای استان در سطح گسترده‌ای در حال انجام است، اظهار کرد: امسال به 74 روستای آذربایجان‌ غربی گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به 346 روستا نیز در حال اجرا است.


صادقیان به عملیات گازرسانی در شهرهای استان آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع 42 شهر استان، 34 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به سه شهر مرگن، میرآباد، سیلوانا و خطوط انتقال دو شهر سرو و اواجیق نیز در حال اجرا است.


وی تصریح کرد: گازرسانی به شهر زرآباد، قطور و خلیفان نیز در دست مطالعه است و پس از اتمام مطالعات عملیات گازرسانی به این سه شهر نیز آغاز می‌شود.


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال 17 هزار انشعاب نصب شده که با احتساب این تعداد انشعاب، انشعابات به بیش از 346 هزار انشعاب بالغ شده است.


صادقیان به میزان پذیرش اشتراک در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 45 هزار اشتراک جدید پذیرش شده و میزان مشترکین گاز طبیعی استان به 767 هزار اشتراک رسیده است.


وی افزود: در کل استان 20 شهرک صنعتی نیز بهرمند از گاز طبیعی هستند که برخورداری از این انر‍ژی پاک سهم به‌سزایی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی استان دارد.


مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: 99 درصد خانوار شهری این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار