نقش زنان در جامعه امروز قابل انکار نیست

رئیس کانون زنان کارآفرین استان فارس گفت: واژه زنان بی سرپرست و یا بد سرپرست در جامعه امروز معنی ندارد زیرا زنان نقش خود را در جامعه ثابت کرده اند.

کد مطلب: ۴۷۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، یلدا راهدار در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های فارس افزود: متاسفانه واژه های نادرستی مانند زنان خود سرپرست، بی سرپرست و یا بد سرپرست در جامعه رایج شده که من به هیچ عنوان اینگونه مباحث را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اینگونه سخنان مربوط به زمانی بود که زنان هیچگونه نقشی در جامعه نداشتند نه امروز که زنان فعالیت های گسترده در خانواده و جامعه دارند و حتی در مباحث سیاسی و اقتصادی تاثیرگذار هستند.

رئیس کانون زنان کارآفرین فارس تاکید کرد: زنان با محدویت‌های زیادی روبه‌رو هستند که یکی از آنها نیز عدم دسترسی آنها به رسانه‌های جمعی است.

راهدار ادامه داد: بانوان نباید از نقش موثر خود در اجتماع غافل شوند و باید فعالیت خود را گسترده‌تر کنند تا از این طریق قوانینی برای حمایت از بانوان کارآفرین تصویب شود.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس نیز نباید فراموش کنند که بخش زیادی از ارای انها مربوط به بانوان است و باید در خصوص قوانین مربوط به فعالیت بانوان نیز فعالیت کنند.

نایب رئیس زنان بازرگان ایران تاکید کرد: رسانه ها نیز باید بیش از گذشته همکای لازم را در خصوص معرفی بانوان برتر کارآفرین داشته باشند نه اینکه فقط مردان را به عنوان کارآفرین معرفی کنند.

راهدار تصریح کرد: راه اندازی کانون زنان کارافرین با مشکلات زیادی همراه بود اما موفق شدیم طی شش سال گذشته به موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار