مدیرعامل شرکت ماورای درمان استان مرکزی (بیمارستان سینا):

بیمارستان فوق تخصصی سینا در اراک 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت ماورای درمان استان مرکزی (بیمارستان فوق تخصصی سینا) شهرستان اراک، گفت: بیمارستان فوق تخصصی سینا در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد مطلب: ۴۷۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، هوشنگ طالبی در جریان بازدید استاندار مرکزی از طرح نیمه کاره بیمارستان فوق تخصصی خصوصی سینا در شهرستان اراک، افزود: این بیمارستان 164 تختخوابی در زمینی به وسعت 11 هزار و 599 متر مربع با زیربنای 21 هزار متر مربع و در 6 طبقه در حال احداث می باشد.

وی ادامه داد: عملیات اجرائی بیمارستان فوق تخصصی خصوصی سینا در خردادماه سال 1389 آغاز شده و تاکنون 350 میلیارد ریال برای ساخت آن سرمایه گذاری شده است و در حال حاضر نیز تجهیز و بهره برداری از این بیمارستان فوق تخصصی به 450 میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت ماورای درمان استان مرکزی (بیمارستان فوق تخصصی سینا) شهرستان اراک اظهار داشت: این بیمارستان دارای اورژانس مجهز در فضای 650 متر مربع با 16 تخت، 12 تخت CCU (مراقبت قلب)، 8 تخت ICU (مراقبت ویژه)، 9 تخت پست ICU و کلینیک فوق تخصصی سرپایی، 13 اتاق عمل و همچنین بخش های VIP، خدمات رفاهی برای پزشکان و همراهان بیماران است.

طالبی بیان کرد: این بیمارستان همچنین دارای بخش رادیوتراپی برای درمان بیماران سرطانی است که برای ساخت فضای آن 35 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای خرید دستگاه و تجهیزات آن که از پیشرفته ترین رادیوتراپی های جهان است 96 میلیارد ریال تأمین شده است.

وی ابراز داشت: تالار تخصصی اتاق عمل های این بیمارستان 8 اتاق دارد و علاوه بر آن 2 اتاق عمل چشم پزشکی و 2 اتاق عمل ویژه سزارین نیز در این مرکز درمانی ساخته شده که اتاق عمل های اختصاصی سزارین برای نخستین بار در ایران با این کیفیت و خدمات به زنجیره درمانی می پیوندد.

مدیرعامل شرکت ماورای درمان استان مرکزی (بیمارستان فوق تخصصی سینا) شهرستان اراک اضافه کرد: به دلیل برخی از مسائل اقتصادی در سال های قبل عملیات ساخت این بیمارستان با وقفه یک و نیم ساله همراه بود که در حال حاضر مشکلات موجود رفع شده و مراحل تکمیلی آن با سرعت در جریان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار