مشکلات نسخه iOS واتس اپ در بروزرسانی جدید برطرف شد

امروز بروزرسانی تازه ای برای نسخه iOS اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ عرضه شده که چند مشکل این سرویس محبوب را بطرف می کند.

کد مطلب: ۴۷۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، یکی از مشکلاتی که در نسخه 2.12.15 واتس اپ مخصوص iOS برطرف شده، این بود که باعث می شد تمام فضای ذخیره سازی آزاد گوشی به اشغال این برنامه پیام رسان درآید. در توضیحات این بروزرسانی در اپ استور این توضیح درج و گفته شده که نسخه جدید واتس اپ مشکل اشغال فضای خالی در گوشی را برطرف می کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

در بخش دیگری از این توضیحات آمده که این بروزرسانی مشکل دیگری را که باعث می شد برنامه به طور ناگهانی بسته شود را هم برطرف کرده است.

یکی از قابلیت جالبی که به این نسخه از واتس اپ افزوده شده این است که از این پس قادر خواهید بود تا فایل های پی دی اف را هم ارسال و دریافت کنید. رابط کاربری این نسخه از واتس اپ نیز به گونه ای طراحی شده که گشت و گذار در میان تصاویر و ویدیوها آسان تر شود. همچنین، اگر ویدیویی را در این پیام رسان در حال پخش داشته باشید، می توانید روی آن زوم کنید.

پس از نصب این بروزرسانی، قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدیوهایی که از سایر اپلیکیشن ها روی گوشی خود دریافت کرده اید را هم با استفاده از واتس اپ به اشتراک بگذارید. برای این کار، کافی است اپلیکیشن واتس اپ را باز کنید، گزینه Choose from another app را انتخاب کنید. و در پایان، با استفاده از جدیدترین نسخه واتس اپ قادر خواهید بود تا رنگ پس زمینه اپلیکیشن را طبق میل خودتان تعیین کنید.

اگر شما هم از کاربران نسخه iOS این پیام رسان محبوب هستید، همین الان جدیدترین نسخه آن را از اپ استور دانلود کنید تا دیگر با مشکل پر شدن حافظه داخلی گوشی خود روبرو نباشید.

منبع: شهر خبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار