رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد

راه اندازی سامانه اعتبار سنجی کتاب های درسی

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از راه اندازی سامانه اعتبار سنجی کتاب های درسی خبرداد.

کد مطلب: ۴۷۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان ضمن تشریح فرایند اعتبار سنجی کتاب های درسی اظهاركرد : این سامانه یک سیستم تعاملی هوشمند بین گروه های تالیف، روسای گروه های تحلیل محتوای استانی، دبیرخانه های کشوری دروس و دبیران مشارکت کننده در فرایند اعتبار سنجی به موازات تالیف کتاب های درسی و دیگر اجزای بسته های آموزشی است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح كرد: با راه اندازی این سامانه برای اولین بار فرصت بسیار مغتنمی فراهم می شود تا به موازات تالیف کتب درسی، اعتبار سنجی آن نیز انجام و نتایج آن در اختیار گروه های تالیف قرار گیرد.
وی با اشاره به جدید التالیف بودن کتاب های درسی پایه دهم، اعتبارسنجی را اولویت مهم خواند و افزود: ظرفیت های پیش بینی شده در این سامانه به گونه ای است که رویکرد تالیف مشارکتی و چند تالیفی را که از سیاست های اساسی سازمان در سند تحول و برنامه درسی ملی است، محقق می سازد.
محمدیان خاطرنشان كرد: کلیه صاحب نظران به ویژه همکاران در گروه های تحلیل محتوای استانی و معلمین می توانند با ورود به سامانه اعتباربخشی کتب درسی http://etebarsanji.org می توانند همزمان در این فرایند شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار