نمایش تله فیلم «در قلمرو خورشید» با حضور بازیگران

تله فیلم «در قلمرو خورشید» با حضور بازیگران در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس اکران می شود.

کد مطلب: ۴۶۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، تهیه کننده فیلم تلویزیونی «در قلمرو خورشید» با اعلام این خبر اظهار کرد: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم صمیمی از تولیدات سینمایی و تلویزیونی شیراز است که در سینمای این تالار روی پرده می رود.

یعقوب مقدم مدت زمان این فیلم را ۸۰ دقیقه عنوان کرد و گفت: در تله فیلم «در قلمرو خورشید» که با موضوع اقتدار پرسنل نیروی انتظامی و شهدای هسته ای است، حبیب دهقان نسب، امیرمحمد زند، عبدالرضا اکبری، سارای منجزی پور، مسعود آقاجانی و ناصر سهرابی بازی می کنند.

وی با بیان اینکه «در قلمرو خورشید» از تولیدات سال گذشته در شهر شیراز است، ادامه داد: این دومین تجربه تهیه کنندگی فیلم تلویزیونی است که در شهر ادب و هنر تجربه می شود و پیشتر تله فیلم «املاکی ها» را تهیه کردم.

مقدم با اعلام اینکه تله فیلم «املاکی ها» اکنون وارد شبکه نمایش خانگی شده، افزود: صد در صد سرمایه گذاری تله فیلم نامبرده در شیراز و توسط تهیه کننده انجام گرفته است.

وی پروژه های جدید سینمایی خود در شهر شیراز را برشمرد و گفت: فیلم سینمایی «سکسکه» به کارگردانی حسین قاسمی جامی در دست تهیه است و «ملاقات در تهران» و «ارثیه من و سینما» در نوبت ساخت قرار دارد.

این تهیه کننده و فیلمساز خواستار همکاری جدی تر دستگاه ها در ساخت فیلم های سینمایی در فارس شد و گفت: با اراده ای که در زمینه ساخت فیلم های سینمایی از سوی بخش خصوصی در شیراز دیده می شود، نیاز است نهادها و سازمانهای متولی نیز دست یاری فیلمسازان و تهیه کنندگان سینمایی را بگیرند.

این تهیه کننده آثار تلویزیونی، بیان کرد: تله فیلم «املاکی ها» از ۲۵ اسفند در شبکه سه سیما پخش می شود و پیشتر در شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است. این درحالیست که تله فیلم «در قلمرو خورشید» نیز از شبکه سراسری سیما بزودی پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «در قلمرو خورشید» سه شنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اکران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار